wtorek, 27 stycznia 2009

nowe zwierzaczki

mam nowiutkie zwierzaczki do schroniska



imię:Pati
lubi: szybko chodzic
rodzeństwo:brat pakaj
rasa:pająk


imię: pakaj
lubi: swoją siostre
rodzeństwo: siostra pati
rasa: pająk



tego bolisia wykorzystywano jako zabawkę dlatego wzięłam go do schroniska
imię: czarnoś
lubi:skakac po budynkach
rodzenstwo: brak
rasa:bolis


imię: renik
lubi:pływać:
rodzeństwo:brak
rasa:rekin


imię:pipi
lubi:chowac sie
rodzenstwo : brak
rasa mysz


to narazie wszystkie zwierzaki

13 komentarzy:

  1. chce zaadoptowac Pati renik i pipi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ja chciałabym prowadzić razem z wami to schronisko naprawde będe dawać duzo rzeczy dla zwierzaczków i wiele zwierzaków bardzo prosze mój e-mail to recent@o2.pl z góry wielkie dzięks :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chce pomuc prowadzić blooga mój e-mail to ************ dowiesz się co tu jest napisane gdy sama zadecyduję

    OdpowiedzUsuń
  4. Martyna możesz mojego blooga już cię zapsałam

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym zaadoptować bolisia czarnoś

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chcę zadoptować czarnosia!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę Pakaja
    mój blog:schroniskozwierzatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę Pakaja
    mój blog:schroniskozwierzatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moge pisać tego bloga?Prosze mam coco lolo i czarnego bolisia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Bym Chciał adoptować czarnusia
    Szewa12321

    OdpowiedzUsuń
  11. pliiiiiiiiiiiiiis baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo chce zaadoptować pipi ale mi sie nie uda bo jestem ostatnia :( :( :( :( :'(

    OdpowiedzUsuń